niedziela, 5 lutego 2017

Ona

Komercyjny chłam uderzający strzępkami w odkryte tereny mojej podświadomości
Przekaz podprogowy czyniący mnie konsumentem
Codzienne czynności umilone odmóżdżającym tłem gadającego przedmiotu
A niby tak uciekam od nadmiaru chaosu...
Hipokrytka

I jeden znajomy ton głosu, rockowe dźwięki, czarno-białe kadry
Ona... odwieczna inspiracja
Zadziorna jak kiedyś
Nigdy nie byłam chłopczycą, ale gdzieś się zahaczamy
Wspólny mianownik tańczy w jej słowach i w moich myślach
Bunt życia, męskie spojrzenie w kobiecych oczach, krzyk duszy


Ciężkie buty wspomagają grawitację
Wątłe kobiety muszą sobie radzić
Uśmiech i żółwik
I kwadrat na blokowisku
I nocne rozmowy
I radość życia w każdych warunkach
Hierarchia wartości pomaga przetrwać

A potem znów zagubione blondyneczki i ich melodie
Miłosne problemy, shopping, lifting, zdrada
Pierdu śmierdu bez charakteru
Kobiety bez jaj są jak faceci nie potrafiący przytulać
Zalecana terapia hormonalna albo dwie sety
Choć to chyba jednak i tak nie pomoże, zaciek na ścianie nie będzie cudem

Przeznaczenie istnieje - hipoteza czy teza
Chcę wierzyć w to drugie

 

4 komentarze:

  1. Bylem punkiem, znam punkówy (ktos z brygady może jeszcze kojarzy kola o ksywie "trzy mogiły", to ja) i szczerze mówiąc akurat "kobiety z jajami" były ostatnimi potrzebnymi nam do szczęścia. Owszem ciągły z nami wino w bramach i paliły "Popularne", ale żaden z nas nie miał mokrych snów z nimi w roli głównej.
    Myślę że Ona wzbudza dreszczyk emocji w kolesiach z dobrych domów, ugrzecznionych chłopaczkach z dobrymi posadami, pokaźnymi kontami, troskliwymi mamusiami, które maja mnóstwo koneksji bo każdy inny facet z pewnością dostrzeże w niej kumpele... ale nie kobietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo grunt to znaleźć kompromis, bo takie puste, wytapirowane, wypindrzone dziunie też nie do końca są fajne. Ja mam pół szafy szpilek i sukieneczek, a drugie pół dżinsów i butów jak wyżej, i myślę, że jest okey xD

      Usuń
    2. Jasne "takie puste, wytapirowane, wypindrzone dziunie też nie do końca są fajne." Ale już zadbane, wykształcone, seksownie odstrzelone dziewczyny, znające swoją wartość intelektualną jak i siłę erotyzmu...

      Usuń
    3. Nie podlegą wątpliwości :)

      Usuń