czwartek, 17 października 2013

Zachody słońca w moim obiektywie


Uwielbiam oglądać, fotografować i podziwiać zachody słońca. Są magiczne chyba w każdym miejscu na świecie. I tak w moim archiwum znalazły się....



... zachody słońca na łąkach - miłe wspomnienie lata, zwłaszcza, gdy za oknem październik









... zachody słońca, które urzekły mnie "gdzieś po drodze" podczas spacerów i wycieczek rowerowych








.... nawet osiedlowy zachód słońca ma swój urok





... i w końcu włoskie zachody słońca - jezioro Cecita i piesek pastuch





... San Lucido i zachód nad Morzem Tyrreńskim





...prawdziwe włoskie "tramonto"


 ... i tuż po zachodzie





Dobranoc .....

2 komentarze:

  1. piękne! Włochy i język włoski to moje małe marzenie :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam raz jeden i zauroczyłam się tym krajem. Polecam, ja koniecznie muszę tam jeszcze wrócić :)

      Usuń